Wat is Scouting?

Scouting heeft voor iedereen wel iets te bieden! Naast plezier en een tal van activiteiten wordt je ook uitgedaagd om je te ontwikkelen.

Lid worden

Iedereen is welkom bij Scouting. We dagen je uit om eens te komen kijken bij de speltak van jouw leeftijd en te ontdekken of Scouting ook iets voor jou is!

Vrijwilligers gezocht!

Ben jij op zoek naar een vrijwilligersfunctie? En lijkt het je leuk om voor onze jeugdleden geweldige opkomsten te verzorgen? Of past een bestuurlijke functie beter bij je? Kijk dan vooral naar onze vacatures.

Scouting Saksenheerd is aangesloten bij Scouting Nederland en is dé scoutingvereniging voor Breedenbroek, Dinxperlo en omstreken. Scouting Saksenheerd biedt kinderen vanaf 5 jaar een super leuk avontuur. Ga mee in het avontuur dat bij Scouting te ontdekken is, en beleef het!

Verhuur

Voor de mogelijkheden omtrent verhuur van ons gebouw en/of terrein neemt u gerust contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Kom eens kijken bij één van onze opkomsten!

Bevers (5 t/m 7 jaar)                    zaterdag van 10.30 uur t/m 12.00 uur

Welpen (7 t/m 11 jaar)                 zaterdag van 13.30 uur t/m 15.30 uur

Scouts (11 t/m 15 jaar)                vrijdag van 19.00 uur t/m 21.00 uur

Explorers (15 t/m 18 jaar)           vrijdag van 19.30 uur t/m 21.30 uur

Stam (18 t/m 99 jaar)                   vrijdag vanaf 21.30 uur

Scouting Saksenheerd, hier beleef je het avontuur!

vlag 1.png

Scouting Saksenheerd op Instagram