Scouting is er voor kinderen en jongeren van elke leeftijd. Om meer informatie te krijgen over de leeftijdsgroep die bij u(w zoon/dochter) past, klik één van de links hieronder.

Bevers

Bevers zijn jeugdleden van 5 tot en met 7 jaar oud. Deze groep draait op de zaterdagochtend van 10:30 tot 12:00 uur.

Welpen

Welpen zijn jeugdleden van 7 tot en met 11 jaar oud. Deze groep draait op de zaterdagmiddag van 13:30 tot 15:30 uur.

Scouts

Scouts zijn jeugdleden van 11 tot en met 15 jaar oud. Deze groep draait, net als de explorers, op de vrijdagavond van 19:00 tot 21:00 uur.

Explorers

Explorers zijn jeugdleden van 15 tot en met 18 jaar oud. Deze groep draait, net als de scouts, op de vrijdagavond van 19:00 tot 21:00 uur.

Stam

De stam zijn de leden van 18 jaar en ouder. Deze groep draait op de vrijdagavond vanaf 21:30 uur.

Geïnteresseerd?

Iedereen is welkom op Scouting. Als je aan de hand van deze beschrijving interesse hebt gekregen voor Scouting, kom dan vooral eens kijken! Je mag altijd 2x vrijblijvend meedoen met de speltak van jouw leeftijd. Daarna mag je beslissen of je het leuk genoeg vindt.

Kom dus vooral eens kijken! Ons adres is te vinden onder contact.